Het gebruik van meerkeuzevragen is bij veel vakken een populaire manier om leraren en leerlingen te voorzien van feedback over onthouden, begrip, misvattingen of interpretaties. Goed ontworpen vragen gaan verder dan een goed of fout antwoord; ze kunnen diagnostische feedback geven over misvattingen en zaken waar de leerlingen moeite mee hebben. Ze zijn in de les makkelijk toe te passen, maar het ontwerp kan tijdrovend zijn doordat je goede sleutelvragen moet opstellen: vragen die onthullen of de sleutelbegrippen goed begrepen zijn.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |