Beide methodes zijn verschillende versies van hetzelfde idee. Eerst zegt de leraar een woord of een zin, en dan, op zijn of haar teken, herhalen de leerlingen de leraar in koor of individueel. Als dit eenmaal een routine is geworden, is het een snelle, energieke manier waarop alle leerlingen kunnen oefenen met nieuwe woordenschat, waarbij ze het voorbeeld van de leraar volgen. Ik zeg superbe, jullie zeggen … superbe. Ik eerst: Het materiaal was poreus. Nu jullie: Het materiaal was poreus.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |