Ongevraagd aanwijzen is een manier om een inclusieve omgeving te creëren, waarbij leraren Iedereen laten nadenken. Een belangrijk element van de verschillende bevragingsstrategieën is om de verwachting te scheppen dat leerlingen een bijdrage leveren als je hen een vraag stelt en dat zij betrokken zijn bij alles wat er in een klassengesprek gebeurt. Leerlingen hebben soms echter tijd, voorbereiding en bevestiging nodig om dat te kunnen doen zonder dat ze zenuwachtig te worden, waardoor ze minder diep op een vraag kunnen ingaan.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |