De lengte en zwaarte van een opdracht moeten afgestemd worden op het doorzettingsvermogen en de zelfregulatie van de leerling, zodat je optimaal feedback kunt geven. Als de opdracht te groot of te lang is, kan het lastig zijn om feedback te geven die zich richt op specifieke leerdoelen. Er kunnen dan simpelweg te veel elementen zijn om feedback op te geven, vooral als leerlingen op verschillende niveaus werken. Korte taken zijn geschikt voor effectieve feedbackrondes ten behoeve van het snel aanleren van specifieke kennis, waarbij er ruimte is voor herhaling en verbetering.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |