De leerlingen zijn degenen die de meeste baat zouden moeten hebben van beoordelingsprocessen. Het zou hun slagvaardigheid moeten vergroten en hen de mogelijkheid moeten geven om meer en beter te leren. Leerlingen moeten weten hoe ze zich verhouden tot de norm, hoe goed hun essays zijn en of ze vragen goed weten te beantwoorden. Ze moeten inzicht krijgen in wat ze nog niet kunnen en wat ze dus nog moeten leren in relatie tot het curriculum. We kunnen daarom beoordelingsprocessen ontwerpen die leerlingen dit inzicht geven, zodat ze vorderingen kunnen maken.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |