Als een leerling moeite heeft zich te gedragen, of als er problemen zijn in de relatie met anderen, zowel leraren
als leeftijdsgenoten, kunnen we een begeleidingsgesprek inzetten als interventie.
We hopen hiermee de zelfregulatie van de leerling te ondersteunen, zodat hij zich makkelijker verhoudt tot anderen, grenzen respecteert en tegelijkertijd bouwt aan zelfvertrouwen en een positief zelfbeeld.
Begeleidingsgesprekken moeten goed worden uitgedacht. Werken met een beeldverslag kan dit proces ondersteunen.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |