Als zowel de leraar als de leerlingen goed op de hoogte zijn van de gedeelde verwachtingen en routines, dan is het vaak opmerkelijk hoe vlot en efficiënt een klas binnenkomt, gaat zitten en binnen een paar minuten aan de gang gaat met nieuwe leerstof. Om dit te bereiken moeten alle onderdelen van het proces bekend, bekrachtigd en ingeoefend zijn. Het is cruciaal dat dit proces een direct verband legt tussen gedragsmanagement en leren. Een goed begin van de les is het halve werk.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |