Omgaan met de verschillende snelheden waarmee leerlingen vooruitgaan, is voor iedere leraar een uitdaging. Sommigen kunnen al zelfstandig aan het werk met uitdagende opdrachten, terwijl anderen nog onder begeleiding moeten oefenen, wellicht met kleinere stapjes en gepaste ondersteuning. Het is problematisch om voor bepaalde groepen leerlingen verschillende leerdoelen te hanteren; om hen makkelijkere opdrachten te geven of minder van hen te verwachten. Het is beter om te denken in termen van verschillende niveaus van ondersteuning en begeleiding. Het vaststellen van drempelwaardes die toegang geven tot verschillende leerroutes is een praktische manier om dit in een divers samengestelde klas te realiseren.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |