Feedback moet leerlingen verder helpen in hun leerproces, en daarom kan het helpen om feedback te brengen als instructie om iets te doen. Dit kan nuttiger zijn, en makkelijker te begrijpen, dan wanneer je je zou richten op eerder gedaan werk. Door feedback te geven in de vorm van handelingen, krijgen leerlingen een opdracht die past bij hun leerbehoefte; de feedback is onderdeel van de opdrachtselectie. Dit Doorloopje bestaat niet uit vijf opeenvolgende stappen; het is een lijst met vijf mogelijke alternatieven om te overwegen.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |