In Deel 1 vraagt Ron Berger zich bij zijn ‘Ethiek van het excelleren’ af: ‘Kun jíj iets van hoge kwaliteit afleveren als je maar één poging hebt?’ Hij beveelt als sleutelstrategie aan om leerlingen de gelegenheid te bieden meerdere versies van hun werk(stukken) te laten inleveren, om zo ervaring op te doen met het afleveren van een excellent stuk werk. Dit helpt hen een gevoel van eigenwaarde op te bouwen doordat ze iets bereiken; ze leren een norm te stellen en zelf sturing te geven aan het verbeteringsproces. Het plannen van een cyclus van feedback en herziening is bij veel vakken belangrijk
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |