Leraren lezen elke dag voor uit lesmateriaal. Dit kan uitmonden in duizenden voorleesmomenten. Het gevolg hiervan is dat het voorlezen aan de hele klas een gedachteloze, routinematige handeling kan worden, met wisselend resultaat. Leraren kunnen wetenschappelijk bewijs gebruiken om betere beslissingen te nemen over hoe ze precies voorlezen aan de klas. Er zijn meerdere opties beschikbaar om voor te lezen in de les, met verschillende benaderingen en verschillende uitkomsten.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |