Een van de valkuilen bij het bevragen van leerlingen is dat we ons onbewust richten op bepaalde leerlingen in de les, terwijl we anderen vermijden of negeren. Zelfs met de beste bedoelingen ben je er nooit zeker van dat het niet gebeurt. Mogelijk komen sommige leerlingen verlegen op ons over, waardoor we hen willen beschermen, en het kan zijn dat we enthousiaste leerlingen voortrekken. Vragen stellen aan willekeurige leerlingen neemt ons de keuze uit handen, en een zorgvuldig gebruik kan een nuttige aanvulling zijn op Ongevraagd Aanwijzen.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |