De bedoeling van deze techniek is om een kwaliteitsnorm te bepalen voor de antwoorden die leerlingen verbaal geven, en om ze te helpen dit niveau te bereiken. Als je genoegen neemt met korte, oppervlakkige antwoorden, straal je lage verwachtingen uit en zullen leerlingen halve antwoorden als de norm gaan beschouwen. Leerlingen kunnen echter ontmoedigd raken als je te afwijzend omspringt met hun eerste gedachten. Met Zeg het nog eens, maar nu beter omarm je hun eerste antwoorden, maar ontwikkel je die gedurende het gesprek verder door.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |