In The Learning Rainforest beschrijft Tom Sherrington het ruwe Modus-A- en Modus-B-onderwijsmodel om na te gaan wat de meest geschikte combinatie is van sterk instructief onderwijs (Modus A) en andere, vaak meer door de leerlingen gestuurde onderwijs- en leermethoden (Modus B). We hebben een aantal Doorloopjes gewijd aan manieren om in Modus B les te geven. Op deze plek gaan we na hoe Modus A : Modus B te gebruiken is als achterliggende gedachte bij het ontwerpen van een curriculum. Het gaat niet om een keuze tussen het een of het ander; het gaat erom de juiste mix te vinden voor jouw context.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |