Het is voor elke leraar een uitdaging om een curriculumplanning te vertalen naar specifieke leeractiviteiten, die vervolgens terugkomen in de lessen. Deze tijdseenheden, die we verspreid in het rooster terugzien, vormen het fundament waarop we gewend zijn goed doordachte, effectieve opeenvolgende lessen te bouwen.
Het is echter efficiënter en minder tijdrovend als leraren eerst een leerproces plannen dat een ruimere selectie van het curriculum omvat, en daarna pas hun aandacht richten op afzonderlijke lessen. Dit geeft hen de ruimte om zich op de onderliggende leerdoelen te richten en in te spelen op de verschillende snelheden waarmee de leerlingen zich de stof eigen maken.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |