In veel situaties is het nodig dat de aard van de activiteit en de interactie tussen de leraar en de leerlingen gedurende een les veranderen, zodat ideeën en ervaringen optimaal bijdragen aan het leerproces. Het is belangrijk dat overgangen niet worden gezien als tijdsverspilling of verstoring, omdat dit belemmerend en beperkend kan werken. Wanneer er echter vaste routines voor overgangen zijn, kan het lesgeven flexibel en responsief worden. Leraren kunnen zelfverzekerd schakelen tussen activiteiten, waardoor uitdagende lessen mogelijk worden met veel variatie in tempo en diepgang.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |