Nakijken is een bruikbare vorm van feedback. Leraren schrijven opmerkingen bij het werk van leerlingen met de verwachting dat dit ofwel leidt tot verbetering bij een herhaling, ofwel tot beter nieuw werk op een later tijdstip. Dit is echter alleen effectief als de leerling de opmerkingen van de leraar begrijpt en op zo’n manier kan opnemen dat hij tot beter werk of een beter begrip komt. Om dit doel te bereiken is het meestal effectiever om slechts een deel van het werk te becommentariëren; de leerlingen nemen het makkelijker op, en de leraar heeft er minder werk aan.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |