Weergaven navigatie

Digidate Views Navigation

Vandaag

Filters

Als u één van de invoergegevens wijzigt, wordt de lijst met gebeurtenissen vernieuwd met de gefilterde resultaten.

DigiDate: Vergroot de leeropbrengst – door effectief te bevragen

Alle leraren stellen vragen en geven feedback. De mate waarin dit leidt tot diepgaand leren bij alle leerlingen in een les kan echter sterk verschillen. Het is belangrijk dat leraren het vermogen ontwikkelen om responsief les te geven; om hun uitleg of de oefeningen aan te passen al naargelang de leerlingen erin slagen de leerstof tot zich te nemen. Donderdag 14 maart nemen Eddy Erkelens (PO) en Thomas Kraaikamp (MBO) drie Doorloopjes met ons door uit het thema 'Bevragen en feedback'.

DigiDate: curriculumontwerp

Er is een belangrijk samenspel tussen het curriculum en de didactiek, tussen wat we onderwijzen en hoe we het onderwijzen. We verkennen een reeks concepten en strategieën die leraren ondersteunen bij het ontwerpen en onderwijzen van een uitdagend, kennis- en ervaringsrijk curriculum, waarin aandacht is voor diverse invalshoeken en voor kinderen die in aanmerking komen voor passend onderwijs. Woensdag 29 mei nemen Lennart van der Meulen (PO) en Golan Muhyaldin (MBO) drie doorloopjes met ons door van curriculumontwerp.

Go to Top